Rozhovor s bibisek10 (FK Němčice na Hané)

10.02.2011 13:54

Ahoj co Tě přivedlo ke hře a jak si na ni narazil?

Narazil jsem na ni náhodou, hledal jsem nějakou online hru na volný čas a jelikož jsem sportovec a fotbal hraju od svých pěti let, tak jsem se začal věnovat hře Supershoot.

Baví Tě tato hra?

Ano,tahle hra je super, je to dobrá zábava a jsou tady dobří manažeři, kteří opravdu mají své kvality a baví mě samozdřejmě nad nimi vyhrávat.

Co je pro tebe tvůj největší úspěch v této hře?

Jednoznačně jsou pro mě velké úspěchy dva tituly v řadě a postupy za sebou, které se mi povedly ve velmi těžkých ligách, kde byli kvalitní manažeři.A samozdřejmě každý pohár, který jsem vyhrál, je pro můj celek FK Němčice na Hané úspěch.

Si spokojen s tvými výsledky a umístěním v lize?

V lize jsem nadmíru spokojený, pokud tím je myšleno všechny výsledky ve své kariéře Němčic na Hané, letošní sezona má teprve 5.kolo a jsem zatím na 9.pozici, ale do konce je hodně daleko a svůj cíl na první sezonu ve IV.A lize mám jasný do 5.místa.Tak snad to nějak zvládnu.

Myslíš že můžeš tuto sezonu postoupit do třetí ligy?

Nevím jestli se mi letos povede urvat postupové ambice, ale liga je velmi kvalitní a nikdo nemá nic zadarmo a postoupit může kdokoliv, ale v letošní sezoně se věnuju hlavnímu cíli a to je 5.místo minimálně, ale samozdřejmě čím lépe, tím lépe, ale nejde postupovat každou sezonu.

Si spokojen s novou verzí supershootu?

Ano s novou verzí jsem spokojený, ale čekal jsem více novinek v nové verzi, ale jde vidět, že se autoři této hře věnují a snaží se ji vylepšit více a více, takže jsem spokojen tak na 80%.

Děkuju za rozhovor

Slavia Magazin (edgarek150)

Zpět