Rozhovor s Poncho (Roosendaal)

11.02.2011 11:48

Ahoj jak si se dostal k této hře?

K tejto hre ma dostal moj kamos JAPANK.Bol som u neho na navsteve a v notebuku som mu zahliadol tuto hru.Spital som sa co to tam ma a on mi povedal ze nahodou nasiel super online futbalovi manazer na internete.A tak som sa dostal k tejto hre.

Baví Tě tato hra?

Ano bavi a nadalej aj bude.Je to nejsuper Online futbalovi manazer.

Si spokojen s novou PRO verzí?

Len trocha, lebo v nej hodne veci zo starej verzii chýba.Ako napr. z úvodnej stránky kolonka:Dalšie dostupné ligy.

Jaký je tvůj největší úspěch?

Zisk titulu v 1 Hollandskej lige.

Čeho by si chtěl dosáhnout?

Vyhrať aspoň raz jeden z týchto 3 hlavních turnajov CHL,WC,CWC

Jak si spokojený s výsledky v lize?

No zatial moc nie.Ono je to tak že každý ligový ročník sami ťažšie a ťažšie rozbieha.A i proto som monetálne len 6.

Tvoje liga je velmi vyrovnaná co na to říkáš?

To je len dobre.Aspoň sa treba na každý zápas zodpovedne pripraviť.Tu už može každý nad každým vyhrať z prvej 16tky.

Mslíš že vyhraješ titul?

Získať Hattrick?No bolo by to súper ale bude to velmy ťažké.Ano chcel by som ako každý z našej ligy.

Jak si na tom s financemi?

S financiamy som na tom velmy dobre.Platy hráčou sú za hráča max 550 tisíc.Moje financie momentálne sú 124,709,612,363,- €.

Kdo je tvůj největší soupeř v lize?

Jednoznačne Alkmaar.Ešte ani raz za posledné 3 sezony som ho v lige neporazil.

 

Děkuju za rozhovor

Slavia Magazin (edgarek150)

Zpět