Rozhovor s t601gtr (SK Krematorium Olšany a.s.)

10.02.2011 08:31

Ahoj co tě přivedlo k této hře a jak si na ni narazil?

K této hře jsem se dostal čistě náhodou když jsem hledal něco jiného jak je u mě zvykem.

Baví tě tato hra?

Asi mě trochu chytla když už tu válčím 14 sezon :-)

Jaký je tvůj největší úspěch?

Za úspěchy považuji jakýkoliv z mých postupů do vyšších pater soutěžě ale i pěkné skalpy těžkých soupeřů, největší radost jsem měl z turnaje o radio kde jsem porazil všechny těžké soupeře a turnaj vyhrál.Trochu mi zkazilo radost že žádné radio nepřišlo ale co se dá dělat bylo to adrenalinově zábavné.

Si spokojen s PRO verzí?

Pro vezre je fajn ale využívám ji tak na 20% a zbytek trávím na verzi staré.

Myslíš že tuto sezonu postoupíš?

Tuto sezonu po velkém výprodeji hráčů budu asi rád za 6 pohárové místo, liga už není lehká tak snad alepoň takto budu spokojen.

Jak hodnotíš svoje výsledky a umístění v lize?

Výsledky v lize jsou zatím dobré, ovšem ještě narazim na silné soupeře jako je Veselý a Pustá Polom či Němčice což jsou velcí soupeři.

Jak si na tom s financemi?

Finance jsou momentálně špatné proto také proběhl výprodej hráčů a ještě nějaké škrty budou což se odráží ve výsledcích ale je třeba odvrátit krach dříve než příjde.

Děkuji za rozhovor

Slavia Magazin (edgarek150)

Zpět