Rozhovor se svabcuk (Karlsruhe)

12.02.2011 17:30

Ahoj co Tě přivedlo ke hře a jak si na ni narazil?

Co ma priviedlo ku hre, vedel som, ze nejake online manazeri existuju a konkretne k tejto som sa dostal cez mojho bratra, ktory to zacal hrat som sa dostal cez mojho.

Baví Tě tato hra?

Bavi, aj napriek niektorym "chybickam" si najdem vzdy cas a pomanazujem svoj tim.

Jaký byl tvůj největší úspěch v této hře?

Vitazstvo v ligovem pohari asi najvacsi, ostatne kvalitne obsade pohare ako LM,Superpohar asi nie su sudene pre mna.

Čeho by si chtěl ve hře dosáhnout?

Nejaky ten pohar ako som spominal v predchadzajucej otazce, cize LM...

Jak si spokojený s tvým týmem a umístěním?

S timom som spokojny, no umiestnenie v lige ma moc netesi...Teraz mam momentalne smolu, kedze som v 4 zapasoch po sebe dostal gol v 89. 90. min a stratil dolezite body, to ma trosku nastvalo. :(

Do jakého místa by si chtěl skončit v této sezoně?

Liga sa len zacala a kazdu sezonu idem s cielom byt na 1.mieste, sanca tam je aj tento rok.

Si spokojen s novou verzí supershootu?

Pravdupovediac, ako nabehla, som ju testoval a momentalne som presiel k starej.Zda sa mi trosku neprehladna a nema to co stara... Tejto otazke by som mozno venoval aj viac viet...Ostavam vsak pri starej verzii zatial.

Dakujem za "rozhovor" a prajem ti vela uspechov v SS

Děkuju za rozhovor

Slavia Magazin (edgarek150)

Zpět